Találkoztam valakivel. Izgatottan vártam a találkozásunkat. :-) A korábbi beszélgetéseinkben volt valami, ami magával ragadott, s ami által mindig nagyon vártam a következő beszélgetésünket.

Mikor megláttam, azt éreztem, nem tetszik. Teljesen más típusú férfiak vonzanak. Mégis, ott, akkor, ezt nem volt erőm elmondani. Egy kellemes, hangulatos helyre ültünk be.Lábunk össze-összeért. Keze kereste kezem. Nem ellenkeztem. Jó volt az érintése. Csók is elcsattant. Szendvedélyes, forró csók. Olyan, amilyen már rég volt.

Agyilag tudtam, nem őt keresem. A vágyaim felkorbácsolta, és ez vitt tovább.


Címkék: csók szenvedély randi randevú találkozó molett

A bejegyzés trackback címe:

https://molett.blog.hu/api/trackback/id/tr721490420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása