A barátságról

 2009.11.18. 23:34

Megfigyeltem, hogy a molett - duci - kövér emberek szeretnek olyan barátokat is gyűjteni, akik hasonló alkattal vannak megáldva, mint ők. Ez alól én se vagyok kivétel. Hogy miért? Jobban megértik azokat a problémákat, amiket egy normál alkatú ember nem értene meg.

Nekem vannak vékony és telt / molett barátaim is. Fiúk és lányok egyaránt. Lányokkal jobban lehet lelkizni, tudják, "mi kell a nőnek", a férfiak viszont ismerik a saját neműket (milyen meglepő :-) ), párkapcsolathoz hasznos tanácsokat tudnak adni, illetve a nembéli különbség miatt másképp látnak dolgokat.

Az utóbbi pár évben azt hiszem, nem voltam elég nyitott, mert a barátok köre nem bővült. Sőt, csökkent. Azokkal, akikkel megszakadt a kapcsolat, már régóta húzodott ez a folyamat. Sokáig minden tőlem telhetőt megtettem, Aztán, amikor azt éreztem, csak én teszek meg mindent, feladtam. Belefáradtam. Nem lett kimondva, hogy vége a barátságnak. Nincs is arra szükség.

Címkék: barátság barát kövér duci molett telt

A bejegyzés trackback címe:

https://molett.blog.hu/api/trackback/id/tr121535578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása