Szex helyett édesség

 2009.10.18. 00:22

Azon kaptam magam, hogy újra édességet eszem…. Mindezt azóta, hogy szakítottunk. A  történet pár hónapja kezdődött, neten ismertem meg az exem. Csodásan indult minden, néhány apróságtól eltekintve. Azt hittem, ő életem párja, a nagy Ő és mi együtt fogunk megöregedni. Ezt ő is így gondolta. Ha már ketten gondoljuk így, abból nagy baj nem lehet, gondoltam. :-)
Pár hónapig voltunk mindössze együtt. Bár elég eltérő dolgok érdekeltek minket, és a szex terén se voltunk egy hullámhosszon, meglepett, amikor szakított. Hazudnék, ha azt mondanám, derül égből villámcsapásként ért, de nagyon meglepett.
A szakítás után nem találtam a helyem, üresek voltak a hétvégék. Aztán ez szépen elmúlt. Viszont ezzel együtt megjelent az ehetnék. Van, hogy éhségérzet, van, hogy ennék valamit érzés formájában. Egyik se jó….

 

Szépen tartottam a súlyomat és most 2-3 kg visszajött. Azt érzem, az egész életem most káoszos. Ha meg kellene határozni egy életcélt, nehezen menni. Össze kell szednem magam, édességről lemondani újra, és új célokat kitűzni. Pl. azt, hogy ha fogyok, büszke leszek magamra, ami elégedettséggel tölt majd el. Ez növeli a magabiztosságom és jót tesz a kisugárzásomnak is :-)

Címkék: szakítás édesség fájdalomkiló

A bejegyzés trackback címe:

https://molett.blog.hu/api/trackback/id/tr331457141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása