A magány kínzó érzése

 2009.11.04. 22:07

Hány ember élheti át a magányosság érzését? Társas vagy épp társtalan magány formájában. Magányosan hazaérni, lefeküdni, és magányosan felkelni. Vannak barátaim, családtagjaim. Mégis, a magány érzése olykor elhatalmasodik rajtam.

Épp úgy, mint ma este. Hazajönni se volt kedvem. Ameddig csak tudtam, elhúztam a napomat, mindenféle programmal. Egyszercsak mégis betoppant a magány. Nem kérdezte, akarom-e fogadni őt. Örülök-e neki. Itt volt............. Körülölelt és nem akart elengedni. Aztán elkezdtem beszélgetni egy-két emberrel cseten. Kényszermegoldás. Mégis, annál jobbnak tűnt, mint magányba burkolózzak.

Ugye nem csak én szoktam ezt érezni?!

Címkék: társkeresés magány egyedüllét molett

A bejegyzés trackback címe:

https://molett.blog.hu/api/trackback/id/tr411501177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása