Shopping ;)

 2009.10.24. 21:36

Ma végre újabb ruhákkal lettem gazdagabb. :-) Ez az egyik szenvedélyem. Bár sok ruhám van, egyre azt érzem reggelente, nincs mit felvennem…… Azt hiszem, neki fogok állni szelektálni őket. Nyáron pl. színek szerint rendezem őket a szekrénybe. Jó látvány :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szeretem az egyedi, jó minőségi ruhákat, amiket igazán turkálókban lehet kifogni. Ez idáig a Háda-ban vásároltam, kilós áron jó cuccokat. Az utóbbi időben nagyon megváltozott a minőség. Egyszerű és sportos felsőket lehet kapni, ami nem az én világom. Én a nőies, csinos felsőrészeket szeretem. :-)
Pár napja elhatároztuk a barátnőmmel, hogy újabb kincslelő helyeket fedezünk fel. A legjobb üzlettel kezdtük, 4 ruhával lettem gazdagabb. Már alig várom, hogy hordhassam őket. :-) Drágább, mint a kilós, viszont jobbnál jobb cuccokat lehet találni az üzletben, jő minőségek és egyediek.
Egy üzlet nem üzlet, újabb helyeket kerestünk. Azonban egyre rosszabb és rosszabb helyeket találtunk…. A Humansoft-os hálózatba betérve pár perc múlva kint is voltunk az üzletből. Egy másik üzlet „Cream”-nek nevezi magát és kiváló minőséget ígér. Az áru átlagos, viszont az árak… Horror. :-)
A mai felfedezés megérte, egy jó üzletet találtam és szép ruhákkal lettem gazdagabb  a kellemes baráti csevegés mellett. :-)))

Címkék: shopping molett

A bejegyzés trackback címe:

https://molett.blog.hu/api/trackback/id/tr591472698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása