Társkeresés a neten

 2009.10.18. 00:40

Újra felregisztráltam magam pár társkereső oldalra, mert azt gondoltam, kellenek az új impulzusok. Értek is :-) Az első napokban annyian megrohamoztak, hogy nem győztem válaszolni. Persze minden csoda három napig tart, itt sem volt ez másképp… Linkekben viszont nem volt hiány!

Volt, akivel 1-2 nap alatt egymásra hangolódtunk, találkozót beszéltünk meg péntekre. El-eltünedezett a fiú, nem is fixálta a randit. Majd pénteken megkérdezte, hétvégén mit csinálok :D Felvilágosítottam, hogy pár napja még nem erről volt szó. Egy-két levél után –szerencsére- nem keresett többször.
Akadt olyan is, akivel megbeszéltünk egy találkozót, és nem jött el. 10 percet szoktam maximum várni, neki adtam 20-at. (Telefonszámot nem cseréltünk, nem szeretem pár levél után megadni.) Másnap írta, hogy sajnos a kocsija lerobbant. Voltak kétségeim, de adtam még egy esélyt neki. Pár levelet váltottunk, azóta elfelejtett válaszolni :D
 

Azt gondolná az ember, hogy aki céges e-mail címről ír, az korrektebb. Hát nem….. azok is el tudnak tűnni :D
Lesz még folytatás… :D

(A fotó csak illusztráció, ilyen firckók nem szorulnak netre :D )

Címkék: net társkeresés molett

A bejegyzés trackback címe:

https://molett.blog.hu/api/trackback/id/tr1001457151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Verliebte (törölt) 2009.10.19. 13:04:34

Szia!
a netes társkeresés egy érdekes dolog :) ha másra nem, arra jó, hogy eltereld a gondolataid, levezesd a feszültséged. Ki tudja, lehet ott rejtőzik a nagy Ő is.
Amúgy nem tudom, mit takar a molett kifejezés a te esetedben, de hidd el, nem minden pasi bukik a csontsovány csajokra. Saját tapasztalat ;)

molettno · http://molett.blog.hu/ 2009.10.24. 21:45:00

@Verliebte:
A netes keresés nagyon érdekes dolog :-) A kapcsolatban élőktől kezdve az unatkozókig sok mindenki megtalálható rajta.
Majd teszek fel egy fotót magamról, mondjuk arc nélkül. Akkor látni fogod :-)

Van igény a molett, telt nőkre is :-)
süti beállítások módosítása