Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex

 2009.11.05. 23:16

Mindig is tudtam, hogy elég szenvedélyes vagyok és vannak igényeim. Az meglep, hogy mostanában a fériaknak kevesebb az igénye. Vagy csak most vettem észre :D Anonim kutatást végeztem, és férfiak több, mint fele heti 2 aktussal megelégszik. Én nem :-)

Olyannal, akinek ennyi az igénye, már nem is kezdek. Nem vagyok kalandor, se sexmachine :-)

Címkék: szex sex molett

A bejegyzés trackback címe:

https://molett.blog.hu/api/trackback/id/tr111503824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása